vrijdag 12 juni 2015

Offerte spouwmuurisolatie, isoleren in de zomer!

Spouwmuurisolatie. Klinkt helemaal niet zo sexy. Maar het kan je vijftig euro per maand opleveren. De kosten voor mij zijn € 1500,- Ik heb gelijk ook subsidie aangevraagd. Al weer een paar weken terug. Wat duurt dat lang zeg! Het gaat maar om €500,- die je in mijn woonplaats als subsidie kan krijgen.

Nu het zomer begint te worden ben ik wat minder gemotiveerd om het meteen uit te laten voeren. Maar ja, ik moet m'n plannen we doorzetten anders komt er niks van dat rentenieren en zo.

Ik probeer het te rekken tot eind september. Dan begint het weer een beetje koeler te worden en krijgt het zijn nut.

Zo in de zomer is mijn huiskamer heerlijk koel moet ik zeggen. Het komt niet boven de 24 graden vandaag. Op zolder is het wel 35. Pfff, daar hoef ik gelukkig niet te zijn.

1 opmerking:

  1. Hier krijgen we vrijdag spouwmuurisolatie. Geen subsidie helaas, wel kan het nog van onze duurzaamheidslening betaald worden. Ongeveer de helft van het bedrag wat je hierboven noemt. Maar dan ook maar 41m2. Wat voor materiaal ga je overwegen trouwens?

    BeantwoordenVerwijderen