maandag 27 april 2015

Op is die vijftig pop

Vanmorgen naar de geldautomaat gegaan om wat contant geld op zak te hebben. Dat komt steeds minder voor. Ik wilde twintig euro pinnen maar de automaat had alleen nog maar coupures van vijftig euro. Vooruit dan maar. Daarnaast was appie open en was ik vergeten toiletpapier te halen. In de winkel waren keukenrollen in de aanbieding, dus deze ook maar meegenomen. Als klap op de vuurpijl ook een paar tompouces voor een euro korting meegenomen. Alla, met Koningsdag geef ik normaal wel iets uit. De boog kan niet altijd gespannen zijn. Toch is mijn voornemen om niet meer dan vijftig euro uit te geven alweer gesneuveld bij de automaat. Na appie alweer dertien euro armer, even terug naar huis. Inmiddels had ik al een tompouce naar binnen gewerkt en zat ik na te genieten in de zon. Beetje fris dat wel. Vriendin kwam terug uit het centrum en had een grote glazen vaas gescoord. Echt heel groot ding. Later samen weer terug de stad in gegaan.





Terug naar de vijftig euro, In het centrum liep ik tegen een mogelijk koop van een setje postzegels aan. Mijn tweede hobby die ik al vanaf mijn twaalfde beoefen. Voor zeven euro een leuk setje met velletjes gekocht. Mijn dag is alweer goed. Even later ontmoetten we een nog een paar vrienden en hebben we gezellig koffie gedronken en later wat gegeten. Op was die vijftig pop!

Maar ik heb een ontzettend leuke dag gehad. En het weer heeft niet teveel roet in het eten gegooid. Alhoewel iedereen de frisse wind wel heeft gevoeld. Er was genoeg zon om het toch een aangename dag te maken.

Morgen weer werken. Van de week zal ik iets meer vertellen over mijn huidige financiƫle situatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten